Så var der i fredags at VM startede for håndboldherrernes vedkommen og derfor synes jeg, at jeg lige vel skrive et indlæg om min passion for håndbold.
Jeg har aldrig interesseret mig for sport af nogen art, men i år 2011 skete der noget, som ændrede mit syn på sport. Min forældre så en kamp, som håndboldherrerne spillede ved VM i 2011 og jeg kom ved et tilfælde til at kigge på tv-skærmen, hvor jeg opdagede en bestemt herre i et bestemt mål, det var verdens bedste målmand, Niklas Landin. Siden den dag har jeg fulgt håndboldherrerne i tykt og tyndt. VM, EM, ja alle kamp med håndboldherrerne skal ses, mest i tv'et, men jeg har også været inde og se 3 landskampe indenfor det sidste år. Jeg håber selvfølgelig altid at de vinde guld 😊 Hvorfor ser jeg håndbold, ja hvorfor ikk. De ser alle godt ud og spiller godt, det siger vidst det hele.
Niklas Landin er selvfølgelig min farvoit håndboldspiller, men jeg er efterhånden også begyndt at interessere mig for andre håndboldspiller på landsholdet og jeg synes alle spillerne, som et hold, er et helt unikt hold og det virker som om, at de fungere socialt godt sammen, selvfølgelig inde på banen, men også udenfor banen. Jeg ved også hvad der sker på holdet lige så snart at spiller ligger noget op på de sociale medier, da jeg følger spillerne på alle de sociale medier, som de er på. Jeg fik faktisk en Twitter profil, fordi at mange af spillerne var på Twitter 😊
Da jeg flyttede til Aalborg, flyttede jeg også til en fed håndboldby. Jeg kommer fra et sted, hvor vi ikke lige har et håndboldhold i den bedste liga, men da jeg flyttede til Aalborg, blev jeg med det samme fan af Aalborg Håndbold, da de har nogle fantatiske spiller, som spiller virkelig godt og jeg har nu fulgt dem i 1,5 år og har været inde at se flere kampe med dem også DM finalen 😊
Nu er jeg altså både herrehåndbold landshold fan og Aalborg fan 😊
Kys, knus, kram og bank
Ane
