mandag den 19. januar 2015

Håndbold, håndbold, håndbold

Hej
Så var der i fredags at VM startede for håndboldherrernes vedkommen og derfor synes jeg, at jeg lige vel skrive et indlæg om min passion for håndbold. 

Jeg har aldrig interesseret mig for sport af nogen art, men i år 2011 skete der noget, som ændrede mit syn på sport. Min forældre så en kamp, som håndboldherrerne spillede ved VM i 2011 og jeg kom ved et tilfælde til at kigge på tv-skærmen, hvor jeg opdagede en bestemt herre i et bestemt mål, det var verdens bedste målmand, Niklas Landin. Siden den dag har jeg fulgt håndboldherrerne i tykt og tyndt. VM, EM, ja alle kamp med håndboldherrerne skal ses, mest i tv'et, men jeg har også været inde og se 3 landskampe indenfor det sidste år. Jeg håber selvfølgelig altid at de vinde guld 😊 Hvorfor ser jeg håndbold, ja hvorfor ikk. De ser alle godt ud og spiller godt, det siger vidst det hele.

Niklas Landin er selvfølgelig min farvoit håndboldspiller, men jeg er efterhånden også begyndt at interessere mig for andre håndboldspiller på landsholdet og jeg synes alle spillerne, som et hold, er et helt unikt hold og det virker som om, at de fungere socialt godt sammen, selvfølgelig inde på banen, men også udenfor banen. Jeg ved også hvad der sker på holdet lige så snart at spiller ligger noget op på de sociale medier, da jeg følger spillerne på alle de sociale medier, som de er på. Jeg fik faktisk en Twitter profil, fordi at mange af spillerne var på Twitter 😊 

Da jeg flyttede til Aalborg, flyttede jeg også til en fed håndboldby. Jeg kommer fra et sted, hvor vi ikke lige har et håndboldhold i den bedste liga, men da jeg flyttede til Aalborg, blev jeg med det samme fan af Aalborg Håndbold, da de har nogle fantatiske spiller, som spiller virkelig godt og jeg har nu fulgt dem i 1,5 år og har været inde at se flere kampe med dem også DM finalen 😊 

Nu er jeg altså både herrehåndbold landshold fan og Aalborg fan 😊 

Kys, knus, kram og bank 
Ane



søndag den 4. januar 2015

Youtubers der giver et godt grin

Hola
For et par måneder siden fandt jeg frem til den skønne verden af youtubers, altså folk, der lever af at lave videoer til youtube. Verden af youtubers er uendelig stor og der er noget for en smag, så være ikke bange, der er også en youtuber for dig.

Jeg fandt ved et tilfælde frem til  LeendaDProductions og jeg faldt for hendes måde at lave videoer på med det samme. Det er også hende, der førte mig videre i youtuber verden, da folk havde spurgt hende om, hvilken youtuber hun selv så og her svarede hun, at hun elskede IISuperwomanII. Superwoman er fantastisk, elsker alle hendes videoer, men jeg er specielt vild med de videoer, hvor hun spiller sine forældre. Det skal siges, at Superwoman er indisk og det er sjovt, at se hvordan hun tolker sin kultur. Mine yndlings videoer fra Superwoman er Nicki Minaj - Anaconda (My parents reaction) og My parents answer your questions  eller how my parents react to someone i'm dating. Hun laver nye videoer hver mandag og torsdag :-) PS. Hun har også lavet Twitterprofiler til hendes forældre.

Andre youtuber, som jeg har set er Connor Franta også være at kigge på, super sød, bare ærligt at han ikke er til det modsatte køn.

Så er der selvfølgelig også Miranda Sings. Her er vi over i den mærkelige del af youtubers og hun er ikke lige min type.

Men udforsk selv youtuber verden og  find frem til dine yndlings youtuber :-)

Knus, kys, kram og bank
Ane

 

Mit elskede immunforsvar

Hola skønne mennesker.
Jeg kan lige så godt starte hårdt ud. Hvem har ikke en elske/hade forhold til sit immunforsvar? Det har jeg ihvertfald. Jeg elsker det, når der en sygdom i omløb og det kan stå imod alt det ulækker sygdom. Jeg hader til gengæld mit immunforsvar, når det besluttet sig for at gå neden om og hjem. Det er som om, at det bare lige pludselig ligger håndklædet i ring og tænker, "Det her orker jeg simplehen ikke mere, sygdom her og sygdom mig der. Jeg har altså også brug for en pause engang imellem, så nu vil jeg lægger mig til at dø, basta". Det er som om, at mit immunforsvar altid skal give op og jammer sig, når jeg beslutter mig for at tage hjem til mine forældre. Så i stedet for, at have det sjovt og hygge mig med mine forældre og lillesøster, som det var planlagt, så kan jeg i stedet for lægge på sofaen og glo genudsendelser hele dagen, mens jeg puster min næse i stykker. Jeg har efterhånden fået en teori om, at mit immunforsvar desværre ikke kan tåle den østjyske luft længere, fordi den er blevet så glad for nordjyske luft. Lige så snart jeg træder ud af toget på Lindholm st. igen, så fejler jeg ikke noget længere. Jeg kan næste hører mit immunforsvar grine af mig, når jeg står af toget og lige så stille sige til mig, "karma is a bitch, baby" og så skrald grine. Lige nu er jeg heller ikke så glad for mit immunforsvar, det valgte nemlig at stå af igen i går, selvom det ikke engang er en måned siden sidste gang. Så nu ligger jeg igen i sengen med endnu en omgang feber og slem forkølelse og for ikke mindre en 10 minutter siden, nøs jeg snot ud over hele min computer, lækkert :-( Tror bare, at jeg vil lægge mig at død nu.

Knus, kys, kram og bank
Ane

Min blog

Hola mine nye læser
Dette er min første blog og første gang jeg prøver bloglivet. Denne blog er ikke en bestemt blog, som handler om noget bestemt. Den handler ikke kun om en bestemt ting, så som mad, bøger, film, mode, kreative ting eller havebrug, men mere om alt mellem himmel og jord, som der interesser mig og som sker i mit liv. 

Den kommer til at handle om mine interesser for tøj, bøger, musik og film, som næsten alle piger interesser sig for (surprise), men også om min pasion for håndhold, kagebagning og lækker mænd (mums), samt mit virkelig interessante (host, host) hverdagsliv med studeret, veninder  og arbejdet i Aalborg, samt min skønne familie hjemme i Østjylland. 

I undrer jer nok over navnet og I tænker nok, at hun virkelig må være kæphøj, når hun synes, at vi skal vide, at hun har et romantisk liv. Det er ironisk , jeg har nok verdens mest uromantiske liv, men tænkte, at jeg skulle finde på et navn, der var iøjefaldende og som måske vil hænge fast i folks hjerner. 

Så velkommen til mit liv. Jeg håber, at du vil finde min blog interessant og ikke alt for skærmede og så må vi se om du kommer til at hænge ved ;-) 

Knus, kys, kram og bank

Ane