søndag den 4. januar 2015

Min blog

Hola mine nye læser
Dette er min første blog og første gang jeg prøver bloglivet. Denne blog er ikke en bestemt blog, som handler om noget bestemt. Den handler ikke kun om en bestemt ting, så som mad, bøger, film, mode, kreative ting eller havebrug, men mere om alt mellem himmel og jord, som der interesser mig og som sker i mit liv. 

Den kommer til at handle om mine interesser for tøj, bøger, musik og film, som næsten alle piger interesser sig for (surprise), men også om min pasion for håndhold, kagebagning og lækker mænd (mums), samt mit virkelig interessante (host, host) hverdagsliv med studeret, veninder  og arbejdet i Aalborg, samt min skønne familie hjemme i Østjylland. 

I undrer jer nok over navnet og I tænker nok, at hun virkelig må være kæphøj, når hun synes, at vi skal vide, at hun har et romantisk liv. Det er ironisk , jeg har nok verdens mest uromantiske liv, men tænkte, at jeg skulle finde på et navn, der var iøjefaldende og som måske vil hænge fast i folks hjerner. 

Så velkommen til mit liv. Jeg håber, at du vil finde min blog interessant og ikke alt for skærmede og så må vi se om du kommer til at hænge ved ;-) 

Knus, kys, kram og bank

Ane

1 kommentar:

  1. Glæder mig da til også at følge dit liv herinde

    SvarSlet